Izvršno tijelo Europske unije u srijedu je predložilo dodatno ograničavanje emisija stakleničkih plinova iz osobnih vozila do 2020., potez koji će vjerojatno uvesti dodatnu nelagodu u industriju koja već sada prigovora o niskim profitnim maržama, barem što se Europe tiče. Europska komisija predložila je ograničavanje emisija CO2 na 95 grama po kilometru do 2020. godine, dok je
Izvršno tijelo Europske unije u srijedu je predložilo dodatno ograničavanje emisija stakleničkih plinova iz osobnih vozila do 2020., potez koji će vjerojatno uvesti dodatnu nelagodu u industriju koja već sada prigovora o niskim profitnim maržama, barem što se Europe tiče.
Europska komisija predložila je ograničavanje emisija CO2 na 95 grama po kilometru do 2020. godine, dok je usporedbe radi za 2015. već postavljen cilj od 130 grama po kilometru. Prošle su godine, prema statistikama, osobni automobili u prosjeku emitirali 135.7 grama CO2 po kilometru.
Connie Hedegaard, EU povjerenica za klimatske akcije, izjavila je u priopćenju: “Ovdje se ne radi samo o zaštiti klime i uštedi novca za potrošače, već i o jačanju inovativnosti i konkurentnosti u europskoj automobilskoj industriji. Veće smanjenje CO2 nakon 2020. je jednostavno činjenica na koju moraju biti spremni”.
Prijedlog nastoji dati veću dugoročnu sigurnost EU naporima u borbi protiv klimatskih promjena, i to u sektoru gospodarstva koji još uvijek najviše ovisi o ugljikovodicima. Prijedlog će postati i pravno obvezujući cilj ukoliko ga prihvate Europski parlament i velika većina EU vlada.