Francuska vlada plaćat će građanima da biciklom idu na posao i još će biti u plusu

Francuska vlada plaćat će građanima da biciklom idu na posao i još će biti u plusu

Slijedeći primjere svojih sjevernih susjeda, francuska vlada razmišlja o uvođenju porezne olakšice za one koji od kuće do posla putuju biciklima kako bi se povećao broj ljudi koji će koristiti bicikla. Å toviše, već je započet pilot-projekat koji će trajati do decembra. Projekat je u martu ove godine predstavio francuski ministar prometa Frédéric Cuvillier, a on obuhvata

Slijedeći primjere svojih sjevernih susjeda, francuska vlada razmišlja o uvođenju porezne olakšice za one koji od kuće do posla putuju biciklima kako bi se povećao broj ljudi koji će koristiti bicikla. Å toviše, već je započet pilot-projekat koji će trajati do decembra.

Projekat je u martu ove godine predstavio francuski ministar prometa Frédéric Cuvillier, a on obuhvata ukupno 25 mjera za poticanje biciklizma i pješačenja, među kojima je i plaćanje zaposlenicima neoporezivih 0,25 eura za prijeđeni kilometar. Vladina skupina za koordinaciju razvoja voženje bicikla vjeruje da će bi se tom mjerom broj onih koji na posao putuju biciklom mogao povećati za 50 posto.

Iako će državu ta mjera koštati oko 109 miliona eura, vjeruje se da će, kada se uzme u obzir šira socioekonomska analiza, uključujući i uštede u zdravstvu, Francuska na kraju biti u debelom plusu, a njeni stanovnici zdraviji i zadovoljniji.

Daleko najviše biciklista u Nizozemskoj

Smanjenje subvencija na vožnju automobilima te uvođenje poticaja za vožnju biciklom pružaju jednaku šansu osobama koje je u Francuskoj koriste različita prijevozna sredstva. Statistike o udjelu biciklista pokazuju zašto je to nužno. U Nizozemskoj ih je 25 posto, u Flandriji (Belgija) i Njemačkoj devet posto, a u Francuskoj samo 2,4.

Osim toga, više bicikala i manje automobila na relaciji kuća-posao pomaže i rješavanju problema prometnih čepova, zagađenja i poboljšanju javnoga zdravlja. Naime, nametnuta smanjena upotreba automobila tokom najvećeg zagađenja u martu 2014. u Parizu, vrlo je pozitivno uticala na smanjenje urbanog automobilskog prometa, javlja Europska federacija biciklista.

Na temu energetska efikasnost u zgradarstvu

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Cancel reply