Internet kampanja ‘Energetska efikasnost rješenje za rast cijena energenata’ u sklopu drugog obilježavanja Europske sedmice održive energije (EUSEW) u Bosni i Hercegovini je održana sa velikim uspjehom na zadovoljstvo organizatora i partnera kampanje. Tokom petnaest dana trajanja kampanje građani BiH su dobili detaljne informacije o prezentiranim mjerama energetske efikasnosti i o tehnologijama obnovljivih izvora energije. Ono što posebno
Internet kampanja ‘Energetska efikasnost rješenje za rast cijena energenata’ u sklopu drugog obilježavanja Europske sedmice održive energije (EUSEW) u Bosni i Hercegovini je održana sa velikim uspjehom na zadovoljstvo organizatora i partnera kampanje.
Tokom petnaest dana trajanja kampanje građani BiH su dobili detaljne informacije o prezentiranim mjerama energetske efikasnosti i o tehnologijama obnovljivih izvora energije.
Ono što posebno raduje je spremnost građana za implementaciju mjera, međutim nedostatak znanja i kvalitetne tehničke podrške predstavlja glavnu prepreku. Upravo ova kampanja je pokušala premostiti navedene prepreke povezujući građane sa liderima u energetskoj efikasnosti i obnovljivim izvorima energije u Bosni i Hercegovini. Ostaje da vidimo koliko će projekata biti zaista implementirano i koji su razultati tih projekata, ali na osnovu povratnih informacija očekujemo značajniju primjenu navedenih mjera u BiH.
Organizator kampanje Centar za edukaciju i podizanje svijesti o potrebi povećanja energetske efikasnosti Energis se i ovom prilikom zahvaljuje svim posjetiocima kampanje kao i pokroviteljima i partnerima “žEnergetska efikasnost rješenje za rast cijena energenata”: Grad Sarajevo, Profine BH, Fabulas doo, FRAGMAT izolirka doo, Cac doo (Llumar), Knauf Insulation doo, Osram, i Mikrokreditnoj fondaciji Partner, kao i medijskim partnerima klix.ba.
Leave a Comment
Your email address will not be published. Required fields are marked with *