Ušteda energije od televizora s pozadinskim LED osvjetljenjem se odnosi na kupce

Ušteda energije od televizora s pozadinskim LED osvjetljenjem se odnosi na kupce

Prema istraživanju tržišta koja je provela firma DisplaySearch, proizvođači televizora marketinški ne koriste dovoljno faktor smanjenja troškova LCD televizora s LED pozadinskim osvjetljenjem u smislu promocije proizvoda. Postoji jak razlog zašto bi potrošači trebali odaberati televizore sa LED pozadinskim osvjetljenjem s obzirom na prednosti koje se mogu dobiti u smislu uštede energije. DisplaySearch je istraživao korelaciju LCD

Prema istraživanju tržišta koja je provela firma DisplaySearch, proizvođači televizora marketinški ne koriste dovoljno faktor smanjenja troškova LCD televizora s LED pozadinskim osvjetljenjem u smislu promocije proizvoda.

Postoji jak razlog zašto bi potrošači trebali odaberati televizore sa LED pozadinskim osvjetljenjem s obzirom na prednosti koje se mogu dobiti u smislu uštede energije.

DisplaySearch je istraživao korelaciju LCD televizora sa LED pozadinskim osvjetljenjem koji imaju znatno manju potrošnju energije u odnosu na njihovu prodajnu cijenu. DisplaySearch je došao do zaključka da 40 inčni LCD TV sa LED pozadinskim osvjetljenjem s osnovnim konfiguracijama i Energy Star certifikatom ima znatno niže troškove tokom životnog vijeka. U Europi je period povrata za televizore sa LED pozadinskim osvjetljenjem oko dvije godine.

“Prednosti su jasne, a iznenađujuće je da proizvođači ovih televizora ne iskorištavaju ovu prednost na tržištu”,
izjavio je Paul Gray direktor DisplaySearch-a. Danas su potrošači usmjereni na potrošnju goriva u automobilima, a prema tržišnim istraživanjima oni su svjesni potrošnje električne energije pri odabiru televizora dok im ovaj faktor igra bitnu ulogu pri odabiru 3D televizora.

U 2011. godini katodne floroscentne sijalice (CCFL) će imati malu prednost nad LED pozadinskim osvjetljenjem na globalnom tržišta televizora. Međutim, već u 2012. će LED osvojiti više od 60 posto tržišta dok će televizori sa LED pozadinskim osvjetljenjem do 2015. imat tržišni udio od gotovo 100 posto.

Komentari

Na temu energetska efikasnost u zgradarstvu

Komentari

%d bloggers like this: