Voz koji ne šteti okolišu – hidrogenski pogon

Voz koji ne šteti okolišu – hidrogenski pogon

Dva voza koje je izgradio francuski proizvođač Alstom sada rade na dionici od 62 milje u sjevernoj Njemačkoj

Njemačka je pokrenula prvi svjetski voz na vodik, signalizirajući početak poticaja da se izazove moć zagađivanja dizel vozova sa skupljom, ali ekološki prihvatljivijom tehnologijom.

Dva svetlo plava Coradia iLint voza, koje je izgradio francuski proizvođač TGV Alstom, počela je u ponedjeljak trčati put od 100 kilometara između gradova Cuxhaven, Bremerhaven, Bremervoerde i Buxtehude u sjevernoj Njemačkoj.

Prvi vodonični voz na svjetu ulazi u komercijalni servis i spreman je za serijsku proizvodnju”, izjavio je izvršni direktor Alstoma Henri Poupart-Lafarge na svečanosti otvaranja u Bremervoerdeu, na stanici na kojoj će se vozovi puniti vodom.

Alstom je saopštio da planira isporučiti još 14 vozova s ​​nultom emisijom u državu Lower Saxony do 2021. godine, dok su druge njemačke države također izrazile interes.

Alstom se kladi na tehnologiju kao zeleniju, tiši alternativu dizelu na neelektrificiranim prugama – atraktivna perspektiva mnogim njemačkim gradovima da se bore protiv zagađenja zraka.

“Naravno, kupovina vodonika je nešto skuplja od dizela, ali je jeftinije voditi”, rekao je Stefan Schrank, menadžer projekta u Alstomu.

Ostale zemlje također istražuju vodikove vozovi, rekao je Alstom, uključujući Britaniju, Nizozemsku, Dansku, Norvešku, Italiju i Kanadu. U Francuskoj, vlada je već rekla da želi da prvi vodonik bude na tračnicama do 2022. godine.

Na temu energetska efikasnost u zgradarstvu