U Beču ima više korisnika godišnjih karata javnog prijevoza nego automobila

U Beču ima više korisnika godišnjih karata javnog prijevoza nego automobila

Godišnja karta za prijevoz u Beču košta 365 eura i popularnija je nego ikad, jer je sada čak 852.000 Bečlija posjeduje što je povećanje više od 30.000 za samo jednu godinu. Time već četvrtu godinu u Beču ima više korisnika godišnjih karata nego registrovanih automobila.

“Zadovoljni smo ovim pozitivnim razvojem, sistemi javnog prijevoza koji tako dobro funkcionišu ključni su doprinos zaštiti klime u našem gradu. Svako ko se odluči za kartu javnog prijevoza, a ne za automobil, uštedi svake godine 1,5 tona CO2 štetnog za klimu”, rekla je članica gradske vlade za javni prijevoz, Ulli Sima.

Građane širom Beča prevozi 129 autobusa, 28 tramvajskih i pet metro linija. Javni gradski prijevoz je brz, pouzdan i ekološki prihvatljiv, a dnevno prelazi rutu od ukupno 1150 kilometara. Putnici se voze do najudaljenijih dijelova Beča i to po veoma niskoj cijeni: godišnja karta iznosi samo jedan euro po danu, što je u poređenju s drugim metropolama najjeftinija ponuda.

U Berlinu putnici godišnju kartu plaćaju 882 eura, u Hamburgu 1.988 eura, a u Londonu oko 4.000 funti.

Kako bi javni prevoz i u budućnosti ostao privlačan za putnike, bečko javno preduzeće Wiener Linien će u narednoj godini uložiti 368 miliona eura u proširenje ponude i mjere zaštite okoliša.

Prema podacima iz 2019. godine u Beču živi 1.897.491 stanovnika, što znači da je njih skoro 45 posto kupilo godišnju kartu, saopćeno je iz EurocommPR Sarajevo.

Preuzeto: klix.ba

Ova objava je dio projekta “Jačanje Održive i Ekološki Prihvatljive Poduzetničke Kulture Mladih u Kantonu Sarajevo” koji Udruženje – Centar za edukaciju i podizanje svijesti o potrebi povećanja energetske efikasnosti (Energis) implementira uz podršku Centra za razvoj i podršku (CRP) u okivru projekta GEAR – Green Economy for Advanced Region / GEAR – Zelena ekonomija za razvoj regiona, finansiranog od strane Evropske unije.

Sadržaj ovog dokumenta isključiva je odgovornost Energis-a i ni na koji način se ne može smatrati da odražava stavove Evropske unije i Centra za razvoj i podršku

Na temu energetska efikasnost u zgradarstvu