Kupce su u novootvorenom supermarketu dočelale prazne police, iza čega stoji važna poruka
Zbog toga trpamo u košare što nam treba i što ne treba, a nešto od kupljene hrane na kraju završi u smeću.
Još su prošle godine kupci počeli objavljivati začuđujuće fotografije iznimno praznih polica britanskih dućana što se dogodilo zbog lošeg vremena, kada su dostavljači robe bili spriječeni dostaviti je zbog jakog snijega i nevremena. Zalihe su bile ograničene, a u trgovinama je stajao natpis da je dozvoljeno uzeti maksimalno dva hljeba po kupcu.
Takvo “apokaliptično” stanje, kako su ga nazvali kupci, natjeralo ih je da razmisle što bi se dogodilo usred stvarne nestašice hrane i tako natjeralo da počnu cijeniti i paziti na količinu koju bacaju.
Kako bi osvijestili kupce o riziku koji stvaramo onečišćavanjem prirode, trgovina u Slovačkoj za ideju se poslužila situacijom iz Engleske. Pri otvaranju nove poslovnice kupce su dočekale prazne police s voćem i povrćem, što je bila poruka marketa što bi se dogodilo da nestanu pčele.
Preuzeto: teklic.hr
Search
– oglasi –
Recent Posts
- 3.000 Nexbike bicikala za Beč
- Zvanično predstavljen projekat prekogranične saradnje – ENHANCE
- Beč ispituje novo gorivo – Bio-Etanol čista zamjena za dizel
- Beč: 200.000 pčela na krovu studentskog doma
- Poziv malim i srednjim preduzećima drvne, prehrambene i metaloprerađivačke industrije za učešće u projektu „Podrška za unapređenje konkuretnosti i zapošljavanja – ENHANCE“
Recent Comments