Predstavljen prvi pametni 5G traktor na vodonik
Sportskog izgleda, ovaj futuristički model podržava 5G tehnologiju mobilne komunikacije i upravljanje na daljinski način.
Postiže maksimalnu brzinu od 30 km/h
Ovaj traktor ima magnet koji zadržava magnetska svojstva u odsustvu induktivnog polja ili struje, sinhronizovani srednji i nezavisne električne motore za dizanje i upravljanje. Vodonična gorivna ćelija radi kada mašina ne zahtijeva punu snagu, dok će ga pod velikim opterećenjem litijumova baterija dodatno napajati. Električni pogonski sklop može da isporuči 50 konjskih snaga pri maksimalnoj brzini od 30 kilometara na sat.
Mašina je od samog početka razvijena kako bi mogla da se upravlja bez prisustva vozača. U tu svrhu oslanja se na 5G mrežu kompanije „China Mobile“, a takođe koristi GPS antenu, milimetarski radar i tehnologiju velike količine podataka za daljinsko upravljanje.
Tehnologija bespilotnih klastera
Ova navigacijska tehnologija može u realnom vremenu da uoči stanje vozila i spoljno radno okruženje. Iskorištavnja 5G karakteristike poput velike brzine, niskog kašnjenja pa ih kombinuje sa inteligentnom tehnologijom klastera bez vozača kako bi efikasno poboljšala pouzdanost rada poljoprivrednih mašina i pružila potrošačima kvalitetnije usluge.
Zajednički su ga razvili „Luoyang Research Institute for Intelligent Agricultural Equipment“ (CHIAIC) i baza za istraživanje i razvoj napredne proizvodne industrije Luoyang na Istraživačkom institutu za naprednu opremu u Tianjinu na Univerzitetu Tsinghua.
U razvoj je uključen i najveći kineski proizvođač traktora YTO koji je proizveo neke delove prototipa.
Nema jasnog tržišnog plana
„Na lokalnom prostoru želimo da demonstriramo rad autonomnog traktora koji radi na vodonik i pokažemo da je to moguće u poljoprivrednoj praksi“, kaže Huang Šengsao, zamjenik generalnog direktora CHIAIC-a.
Na modelu ET504-H do sada je obavljeno niz eksperimenata, i u proizvodnji i u marketingu. Ali, zbog visokih troškova potrebnih za baterije mašine još nema jasnog plana prodaje. Međutim, naglašavaju inovatori, to se može brzo promijeniti.
Već neko vrijeme se provode istraživanja poljoprivrednih mašina koji rade na vodonikovu gorivnu ćeliju. Tako je „New Holland“ 2009. godine predstavio svoj prvi traktor na ovu vrstu pogona, koji je nakon toga na evropskim farmama u upotrebi bio do 2012. godine. Ipak, zbog ograničene dostupnosti goriva i visokih proizvodnih troškova, nikada nije postao komercijalno održiv.
Preuzeto: energetski portal
Ova objava je dio projekta „Green Rural Interethnic Development“, koji Udruženje – Centar za edukaciju i podizanje svijesti o potrebi povećanja energetske efikasnosti (Energis) implementira uz podršku Ambasade Sjedinjenih Američkih Država u Bosni i Hercegovini.
Sadržaj ovog dokumenta isključiva je odgovornost Energis-a i ni na koji način se ne može smatrati da odražava stavove Ambasade Sjedinjenih Američkih Država u Bosni i Hercegovini
Search
– oglasi –
Recent Posts
- 3.000 Nexbike bicikala za Beč
- Zvanično predstavljen projekat prekogranične saradnje – ENHANCE
- Beč ispituje novo gorivo – Bio-Etanol čista zamjena za dizel
- Beč: 200.000 pčela na krovu studentskog doma
- Poziv malim i srednjim preduzećima drvne, prehrambene i metaloprerađivačke industrije za učešće u projektu „Podrška za unapređenje konkuretnosti i zapošljavanja – ENHANCE“
Recent Comments